Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ribsdelivery Tilburg. Meer weten? Ontdek meer
anoniem
22 nov 2022 om 21:29
Duurde meer dan een uur voordat het er was. Meerdere keren gebeld om te vragen waar ze bleven maar er werd niet opgenomen. Het eten was wel lekker dus geen spijt, maar al met al is dit niet een plek waar ik opnieuw wat zal bestellen.
Lex van den Broek
21 nov 2022 om 12:53
Nadat ik een uur op mijn bestelling heb gewacht kon ik er niet echt van genieten omdat het niet echt goed smaakte vervolgens heb ik vannacht alles ook weer uitgekotst. Ik ga hier nooit meer bestellen
Laurain Bremer
20 nov 2022 om 20:05
18.00 besteld, 19.38 was het eten er pas. Koud! Volgens de foodtracker had hij 45min. aan de deur moeten staan?! Daarbij voor de hoge prijs geen salade, geen saus, niks, karig eten. Veel te duur betaald.
Sherman Agustin
14 nov 2022 om 18:55
Sauce apart zetten en niet in het bak frietjes ..
anoniem
13 nov 2022 om 19:51
Normaal heel tevreden, echter nu aan de koude kant.
Ze geven aan circa 500gram; dan is 400gram wel een stuk minder dan 'circa 500'.
anoniem
8 nov 2022 om 2:25
Kreeg een zielig stukje spareribs en heel bak vol friet niet eens servetjes of iets. Eten was koud zelfs de friet smaakte niet lekker meer wat een tent.
anoniem
6 nov 2022 om 20:34
Was niet warm genoeg
anoniem
6 nov 2022 om 20:29
Gebroken hamburgers. Hij wachtte 2 uur op de bestelling.
Marijn De pijper
6 nov 2022 om 20:26
Vlees was droog , verkeerde marinade .
Dit is de eerste keer dat mee maak dat het zo slecht is , normaal smakelijk en op tijd bezorgd
Eva Drijvers
4 nov 2022 om 20:19
De bezorger was ruim halfuur later. Het leek wel alsof hij gevallen was want de carpaccio was niets meer van over. Ook was deze warm en de spareribs te weinig. Gelukkig wel netjes opgelost!
Brian
4 nov 2022 om 19:26
Lekkere ribs, lekkere zoete friet
Paul Blank
1 nov 2022 om 0:50
Prima gedaan , was wat afgekoeld